Birgubilikannesi55 homosapiens ay çok saol ya ama bn niye adet göremiyorum ki hala olmadım 6 gün bugün acaba vajinal kistten olabilir mi
homosapiens Birgubilikannesi55 bilmem benimde 2 ay önce gecikti 3 hafta olmadım kızım 13 aylık emzirirken gecikmeler olabiliyormuş muayene oldum bir şey çıkmadı bende
Birgubilikannesi55 homosapiens bn emzirmiyorum 4 aylıkken alerjisi vardı bıraktı emmedi. Vajinal kistten olabilir mi Dr ilerde sorun olabilir demişti