Liva2210 Selamlarr. Bugün tam 4 aylık olduk ve regl oldum çok mutlu oldummm. Ödemler ve kilo daha kolay gider diye duymuştum umarım doğrudur 😇
Cereninkuzusu3011 Liva2210 ah bende o günü iple çekiyorum doğum yapalı 3 ay oldu tam kırk gün kanamam sürdü kesildi ve hala adet olmadım bı olsam bütün derdim bitcek gibi sanki 😁