Yenievliiiiii Esmmstf2016 Canım zaten gündüz yatmadıgı için gece öyle kesintisiz uyuyormuş.ama hava sıcak ya öğlen vakti bi duş aldır kurula giydir doyur.bak nasıl uyur..ben öyle yapıyorum en az üç saat yatar
Esmmstf2016 Yenievliiiiii canim bulundugum yerde suan ben uzun kollu uzerimde yelek ve coraplayim dusun sicakmi😊 istedigi olunca uyuyo yeterki annesi basini yastiga koymasin😂😂😂
Esmmstf2016 Feyzaaasel benimkide ayakta salladim kipirdamiyorum artik uyustu ama napim uyusun yeterki
Esmmstf2016 Fneva aynen iyi geldi bu kezde kaka sorunu cikti 2 yada 3 gun yapmiyo o da rahatsiz ediyo
TugceArslan Esmmstf2016 Doğduğundan beri böyle benim kızım da. Haftaya 4 aylık olacağız. Gündüzleri oyun halısında ve eşimle oyalanıyor. O aralarda yapıyorum ne yapıyorsam☺️