Melike13 şiddetle göğüs kalkanı öneririm. Sanırım onlar olmasa ben şu an emziremiyor olurdum. 2 günde toparlar göğüsleriniz. Emzirdikten sonra krem sürüp kalkanı takın. Üstü delikli be kapalı olarak 2 farklı kapak var kapalı olanı sterilize edip içindeki sütü biriktirebilirsiniz isterseniz. Ben delikliyi kullanıyorum birikeni döküyorum. Kalkan herhamileye tavsiyem artık, doğuma giderken alın diye.