Nur76 Kagansmother ayy cok guzel bir konuya değinmişsiniz burasi benekler icin fakat bianda bir reklam çıkıyor sesine ben bile irkiliyorum yani bebegim kac kere uyandi sesine unuttum en azindan sessiz olmali malum giren herkesin bebeği var
halamidagakaldirmislar Laden reklamın size hangi aralıkta çıktığını ispat edemem çünkü reklam tüm ekranı kaplıyor saat gözükmüyor. O nedenle reklam 5 dk da mı çıktı 10 dk mı çıktı ben bile fark edemiyorum ki.. size neyin ekran görüntüsünü alıp neyi göndereyim?
Laden halamidagakaldirmislar ekran görüntüsünün ekran görüntüsünü alabilirsiniz. Aşağıya görsel ekliyorum🌺
Esramertt Kagansmother aynen katılıyorum ses yüzünden uygulamaya girmiyorum pek fazla çünkü bu anda çıkan reklam zar zor uyuttugum bebeğimi uyandırıyor bı anda
Momkids Kagansmother hemfikirim. Çok uzun ayrıca reklam süreleri kaç sn bekliyoruz çarpı çıksın da basalım diye
Selin_C Kagansmother Kesinlikle her kelimenize katılıyorum 🙋♀️ bir çözüm bulunmalı özellikle reklamlar sessiz olmalı burada çoğu anne benim gibi bebeğini uyutunca uygulamaya giriyor sesi kısmayı unuttuğum oluyor bir anda yüksek sesle reklam çıkıyor ve çoook uzun..
Kagansmother Laden hic bir annenin bununla uğraşmaya vakti olmuyordur eminim o yuzden genel bir düzenleme gelse kesin çözüm olur