Merhaba herkese,
3 ay 21 günlük kızım var. 2 hafta önce işe başladım. İş yerinde öğleden önce ve öğleden sonra iki kez sağım yapıyorum. Sizler bu şekilde sağım yapınca kaç ml sütünüz geliyor? Kıyaslama yapmak doğru değil süt az olsa da besleyicilik değeri yüksek olabilir biliyorum ama yine de merak ediyorum.
Ben öğleden önce 100-120 ml
Öğleden sonra ise 50-80 ml arası sağım yapıyorum.
Bu arada öğlen eve gidip emziriyorum öyle bir imkanım var.
Bebeğim biberon istemiyor kaşık biberon ile zorla içiriyoruz.