NeverGiveUp ne zamandır okuyorsunuz? Zamanla değişir hep aynı kalmaz. Ben doğduğundan beri okuyorum sayılır. 12-13 aylık falandı yaptığı tek şey kitapları yirtmakti. Kalın hareketli kitaplarını bile hep parçaladı. (Ağzına götürmeyi 9 aylık birakmisti) Ben de burada soruyordum ne zaman kitabı yirtmaz diye. Zamanla kendiliğinden bıraktı yirtmayi tabi hala zarar veriyor ama istemeden. Sevdiği kitaplar var sevmedikleri var. sevdiklerini getiriyor oku diye. Sevmediklerini okuduğum zaman dikkati başka şeylere kayıyor. (18 aylık)
Parmağıyla göstermeyi öğrendiyse ondan bildiği sevdigi şeyleri göstermesini isteyin mesela kitaptaki havhav nerede köpek nerede kuş nerede cicek nerede vizviz arı nerede gibi…. Gösterince onu alkislayin aferin vs… Bu şekilde kitaba sempati kazanır. Okumaya da kitaba resimlere ilgisi odağı tamam olunca başlarsınız.