Thedeyll odayı elinden geldiğince loş tut canım birde yatağa yatır yanına sende uzan senim kokunla uyur iyice dalınca tişörtünü bırak tanına ☺️ Ben ilk günden beri böyle yaptım gündüz bile odayı loş tuttum fon perde çektim camlara çok güzel uyudu şimdi alıştı 5 dk yanına uzanıyorum hemen dalıyor sonra beşiğe koyuyorum. Bende gözlerimi kapatıyorum bana baka baka uyuyor şuan 2ay 23günlük böylece gece uykuları da düzene girdi yanında ben yatınca gündüz saatleri de düzenli çok şükür ☺️ Sabah 9da kalkıyo emiyor yanımıza alıyorum yanımzda yatakta 12ye kadar uyuyo 😂