Mihrimahveannesi 15 günlük bebeğim göğsümün bir tanesini emerken ağlıyor sancılanıyor ayaklarını geri geri çekiyor. Meme aranıyor istiyor ama emerken çok rahatsız saatlerce memede kalıyor öyle. Nedendir sizce başına gelen var mı bu durum
Ylz0044 Mihrimahveannesi gazı var çünkü annesi ondan ememiyor emmek istiyor ama benm oğlum gaz kolik ti aynısını hala yaşıyorum bazen 3 aylık olduk artık kaldırıp gazını alıp tekrar emziriyor um ağzından cıkarıyo emene kadar 2 3 kere kalkıyoruz 🤦♀️🥴
Sblatc Mihrimahveannesi 2.haftada gaz başlıyo belki ondandır. Ya da göğsün birinden süt çok geliyosa ondan da ağlayıp emmek istemiyolar
Dnym Mihrimahveannesi geldi tabi gazı var. Hemen damla başlayın ben hemen başlamadığma pişman olmuştum. Biogai süper gelmişti resmen güneş açmıştı evde:)
GALADRiELL Mihrimahveannesi arkadaşlar yazmış zaten canım gaz sancısı çekiyordur muhtemelen benim bebeğimde öyleydi hala öyle sab simplex gaz danlası kullanıyorum senin için de bir öneri olsun
Mihrimahveannesi Ylz0044 yek göğsümde yaşıyorum bu sorunu gazını çıkarıyorum aslında ama gaz damlası alsam faydası oluyor mu kullandınız mı
Ylz0044 Mihrimahveannesi sab simplex ve probiyotik olarak enterogis kullanıyorum ikiside cok fayda ediyor biogaia falan da kullandım ama Bi işe yaramadı denemediğim damla kalmadı bunlar işe yaradı gazı olduğundan büyük ihtimalle
Ylz0044 Mihrimahveannesi benimde biri tazyikli gelio memeden önce elinizle biraz sağın sonra emzirin rahat emiyor o zman
Sblatc Mihrimahveannesi elinizle makas şeklinde tutun göğsünüzü öyle emzirin. Birde geriye yaslanarak emzirin ya da önce biraz sağın
Dnym Ben de çıkartıyordum 2 3 tane ama bitmiyordu 10 tane 15 tane çıakrttığım oluyordu ardarda boş masaj ve damla kesinlikle
Ylz0044 Mihrimahveannesi bnde sağıyorum bazen biberon a ama biberon sevmediği için içiremedim döktüm mecbur içerse dolapta saklayabilirsnz
Ervaemre Mihrimahveannesi gazı var annesi gazı. Heemen biogaia bağırsak düzenleyici damla ve sapsimplek gaz giderici damla alıp sabah akşam olmak üzere bereber kullan 1 hafta sonra hiç bisecigi kalmaz ama 6 ayına kadar bu damlaları kullanman grrekiyor