Sare35_ Piyasa fiyatından daha pahalıya saydam silinsin de ne saçma bu uygulamada ya bazen işte ucuza veriyorum şimdi noldu yani siliyosunuz saçma sapan
Sare35_ Hanımlar orda mısınız bakın uygun fiyatlı veriyorum ihtiyacı olan varsa kaçırmasın bu fiyata derim gerçekten uygun veriyorum piyasada bulamazsın pahalıya almayın
Sare35_ Annelikseruveni ben ilcesindeyim ama gerçekten uyguna bırakıyorum araştırın isterseniz normalde 150 TL daha pahalı ben onu bile almıyorum
Cihangirimm Yani zaten şuanda da internette 180 adeti 420 TL. Kargo ücretsiz. Aynı fiyata geliyor bence. 550 TL felan değil yani.
Sare35_ Cihangirimm araştırmayı mi bilmiyorsunuz ? 6 numara bez diyorum öyle 3-4 değil eğer öyle bir fiyata bulduysaniz zaten alın burda başkalarına muhalefetlik olmaya gerek yok demi ?
Cihangirimm Etk37 yani ben aslında onun iyiliği için piyasadaki fiyatı söyledim ki satabilmesi için daha uygun fiyat yazması için. Sorun yok kızabilir ben saygı duyuyorum:)