Bebeğim tam 5 ayını doldurdu. Beslenmesi çok kısa 3-4 dk maksimum emiyor. Mama da emmek istemiyor kilosu tahmini şu an 6700 falandır. Kilosu da yerinde değil. 2 gündür de gece sürekli uyanıp uykusunda bağırıyor. Gündüz uykularını uyumuyor hep ağlıyor. Sizce hasta mı? Ne yapabilirim ben ? Çok çaresiz kaldım zayıflıyor gibi hissediyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız