minnosum25 hulyaaa-123 ne zamandr hasta olmyorsnz ilk sene içindeyseniz normal değilseniz kesinlikle gözükün
Brfn hulyaaa-123 Rahim kalınlaşması yada kis hamilelik vs.varmi diye bakiyo doktorlar geçen gün aynı durumdan arkadaşım gitti adet olamadığı için hem test yapmış hem usg bakmış doktor.. sonra adet sökücü vermiş doktor
BarlasMomm hulyaaa-123 vajinal ultrason ile bakiyor doktor. Emziriyorsaniz 1 sene ye kadar adet olmamak normal diyor doktorlar