Mucizemsin21 yaa ahahah ilk öyle yaparlar tabi kıızz😃keşfediyorlar önce..basmaya çekinirler,bir süre öyle yürürler,emin ol alışınca oradan oraya altta sanki Şahin vrmış gibi drift bile yapacaklar sksjsjsj🤣kızımda parmak ucu ile gitti..her çocuk öyle yapar ilk..dün oturduğumuz od dışında heryerin ışığı kapalıydı..vall örümcekle oddn çıkıp karanlık yere bir gidişi var..korku müziği olsa tam yeridir,çok güldük 🤣yada zil çalıyor benden önce koşuyor örümceği ile,neyse kim geldi ise kapıyı örteceğim an kıyameti koparıyor😃😃😃😃yani sorun teşkil etmez,ilk ya,alışıyor 😁