dominantteyze Kızlar 14 aylık 2 haftdır baba kelimesini diline doladı babası olsn olmasn hep sadece baba diyor diğer kelimeleri söylemiyor gece uykuda hafif uyanır gibi oluyor baba diyor uyuyor endşelenmelimym acaba normalmi başka sıkıntımız yok
Deletedmom00881 dominantteyze kız normal tabi😃🤣 çocuk bi laf öğrenmiş hoşuna gitmiş söylüyor, endişelenecek bir durum yok bence😁😁
Fatmatlas2106 Bizimkide öyle gözünü açıyor baba kapatıyor baba gün içinde anneden çok baba diyor 😂 normal heralde 20 aylık