Kızlar bebeğim şu an 4 aylık ve ilk 3 ay gazdan ne çektığimi bi Allah bi ben biliyorum.Her hafta birkaç kez kesin başka birsey var diye acile gidip bebekte gaz var diyip gönderildik.1 ay önce Afyondaki çok eski bi eczaneden el yapımı patentli bi gaz damlası getirttim aileme.1 aydır uyku uyuyabiliyorum çok şükür çok iyiyiz.Öncesinse relactaz ve sobsimplex kullanıyorduk ve aylık 2bin lira gibi bir gaz damlası masrafımız oluyordu.Bu aldığımın koca bir şişesi 50 lira ve çok uzun süre gidiyor.Ben rahata kavuştum benim gibi olan anneler varsa mutlaka bu yolu denesinler