Selda_2806 ben de ncr de dr.Lütfi Dağdeviren e yaptırdım. 50 günlüktü. Mükemmel bir doktor tavsiye ederim. Hiç bir olumsuz bir şey yaşamadık. Çok şükür bi iki saat ağladı sonrasında. Sonrada ilaçlarını verdim ağrı kesici ve avil kaşıntı olabilir diye. Uyudu ağrılı zamanları uykuda geçti. Sonra da sadece zeytinyağ döktüm bol bol başka giç bir ilacımız yoktu