Kirmiziboncugunannesi bizde gazdan muzdaribiz henüz b ay 16gunluk.. dun kimyon çayını denedim gece gazdan ne uyuyabilmisti ne emebildi. Sabah b çay kaşığı kimyon b çay bardağı suya koydum oturmasını bekledim. Birde b küp şeker. İnce tülbent varsa onunlada suzebilirsiniz ama benim yoktu ben cökmesini bekledim içtim. Bebeğim içtikten 15dk sonra uyandi emzirdim öyle rahatladı ki gazını çıkarmak için dogrultmaya çalışırken bile hemen gegirdi sonra tekrar emdi. 1.5 saat falanda aralıksız uyudu çok şükür