Günaydın sevgili anneler kızım 3 aylık Şubat ayından beri kakasını yapmakta zorlanıyor hatta yapamıyor doktora götürdüm anne sütü alan bebekte normal dedi ama kızım çok acı çekiyor 4. Günden sonra ve ne uyuyor ne emmek istiyor günde bi kere mama ve anne sütü alıyor doktorda mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koy dedi yaptım hala sıkıntılı en son 7 gün olunca fitil verdim kızım rahatladı ne yapmam lazım yine aynısı oldu fitil bağımlılık yapar mı yapmıyor çocuk . Probiyotik de kullanıyorum biogaia gaz çıkartıyor ama faydası olur diye sab simplex de kullanıyorum lütfen yardımcı olun