Kızlar başlıkta da belirttiğim gibi bu sonuca rağmen sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı regl 1 hafta gecikti normal testte negatif zaten de benim oğlumda da böyle olmuştu geç döllenmeden ama o zaman hiç erken test yapmamıştım kanda bile 5 haftalık olması gerekirken 3 hafta gözüküp sonradan normal zamana göre gitmişti önceki hamileliğim şimdi erken test aldım ve iki tane yaptım hayalet çizgi bile yok ama başına gelen var mı merak ediyorum adet söktürücü kullansam mı acaba kasıklarım belimde sürekli ağrıyor sanki her an adet olucam gibi