Fatimaafr canım benim bebeğim 4 aylık ve çoraplı pijama ile uyuyor, tek kat pijama, üste de çıtçıtlı zıbın ve 1 kat penye badi giydiriyorum, zaten battanye örtüyor, iki kat fazla bence, uyanınca üzerine yelek ve altına da bir kat daha giydiriyorum, çocuklar soğuktan çok hasta olmazlar, terden hasta olurlar canım bilgin olsun