Fatimaafr Bebeğim dört aylık, geçen hafta doktora gittik hocam çok gazı var dedim bu ayda gaz beklemiyoruz normalde dedi. Sizin bebeklerin gazı kaç ay sürdü? Eskiye göre tabii ki daha iyi ama çok fazla ıkınıyor bazen