Kızım 3 aylık biogaia ve sap simplex kullanıyoruz biogaia 2 gün önce bitti çok da gazlı değildik zaten şükür düden beri kızım biraz arada huysuzlaniyor uyku saati atlıyor arada memeye tepki veriyo emmek istemiyor durduk yere ağlıyor memeye yaturinca normalde emerek uyur şimdiye kadar da hiç hayır demedi memeye ama şuan agliyo bazen acaba 3. Ay atağı mi bu yoksa gaz mi çözemedim sizce bı dsha alıyım mi biogaia nasıl anlayabilirm hangisi olduğunu kakasında yapıyor ayrıca ?