Benim o sıra uykuya açlığım varsa ne yazık ki içime içime çığlık atıyorum 😭😭😭 eğer sinirlenecek vaziyete gelecek olursam eşime devrediyorum bir nefes almak istiyorum. Eğer eşim burnunu çevirip almak istemezse ona patlıyorum, eşimde bunu bildiği için başı ağrımasın diye çoğunlukla devralır benden 😅