YagmurunAnnesi biz her ay kontrole gidiyoruz. 1. Ayda kalça ve karın ultrasonu oldu. Sanırım 1 haftalık filan iken işitme testi yapıldı. 3. Ayında görme muayenesi yapıldı. Bir dahaki ayda kalbe baktiracaz. Aslında bunların hepsinin yapılıp yapılmadığını soruyor sağlık ocağı. Biz bilgi veriyoruz bu testler hakkında onlarada. Sizde sormadılar mi? Rota virüsünü de 3. Ayda yaptırdık 5. Ayda 2. Dozu yaptıracaz. Bazıları sanırım her ay gitmiyor doktora benim cevremde de var. Sadece sağlık ocağına gidiyorlar.