Minikuzucuk Arkadaşlar kızım 6 aylık Eşim ona zeytinyağı aldı fakat asit oranına bakmayı unutmuş Tariş 0.8 sızma almış. Her yerde 0.3-0.5 yazıyor bebekler için bunu kullansam bişey olur mu?
sadeturkvatandasi Minikuzucuk sen onu yemeklerinde kullan internetten tekrar al ben bağlarözünden aldım trendyoldan asit oranı 0.3-0.5 arasında erken hasat.
Neseli5 Minikuzucuk ben, kendi zeytinyağımızı kullanıyorum erken hasat ama asit oranı o kadar düşük değil, bana diyetisyenimiz şunu dedi, yedirin eğer popoda Pişik yapmıyorsa vermeye devam edebilirsiniz, elzem değil dedi, tercih sizin
Muhasebeciana Minikuzucuk zeytinyağını kaynatip asit oranink dusurebilirsiniz asidi gidiyor ozaman. Eşimin arkadasi bursa gemlikli zeytincilikle ugrasiyor ailesi eşim ondan almisti kizimiza ozaman hatta arkadasi vermiş abi alin bunu diye 1 kavanoz kadar tabi yenidogan zamanlarinda vucudunu falan yaglamistim kizimin sonra ek gidaya gecince corbalarina falan normal zeytinyag kullanmistim hic asit oranina bakmadik
Neseli5 Minikuzucuk sebzelerden başlamanız daha doğru olacaktır, biz 2 sebze 1 meyve olarak başladık 3 gün kuralı ile, alerjiniz yoksa tadım yapabilirsiniz
Epifenomen-gkc Minikuzucuk valla kızımın her şeyine dikkat ederim ama zeytinyağına hiç dikkat etmedim, kendi kullandığımız sızma zeytinyağını veriyorum asit oranına da hiç bakmadım. Pişik falan da yapmadı aslında ama içime kurt düştü şimdi benim de üstte kalsın
Minikuzucuk Epifenomen-gkc anladığım kadarıyla asit oranı için pişik yapar yapmaz diye öyle diyorlar sanırım sebebini bulamadım başka yerlerde
Lulemom Minikuzucuk ben doktora sormuştum. Hangisini alalım diye. Kendi kullandığını kullan dedi. Asit oranı falan diyolar dedim. Önemli değil dedi. Kullandığımızda komşu bahçemizden. Asit oranı nasıl bilmiyorum valla
Eylulllllll Minikuzucuk e bebeğin kendi sitesinde olan zeytinyağı da 0,8 altındadır diyor . Lakin 0,3 0,5 demiyor Aralık olarak . Bu bilgiyi nereden edinmiştiniz acaba ? ☝️🌹🙏🏻Bilmediğim için soruyorum. Benim kızım da 29 günlük İzmir den getirttim o da e bebekteki ile neredeyse birebir aynı değerlerde . Verdim de kızıma kabızlıgu icin doktor önerisi ile . Rahat yapıyor öyle . Pişik de yapmadı cünkü . Ama değer aralıgını bilmiyordum .
Minikuzucuk Eylulllllll ya aslında bende bilmiyorum 🤷♀️ 😂 bir yerde okudum sonra araştırayım dedim hep 0.3-0.5 yazınca bi sorayım dedim neden öyle diyorlar bununla ilgili bir açıklama bulamadım
AslanannesiAyse Minikuzucuk benim eşimin memleketinden kendi bahçelerinden geliyor onu kullanıyorum böyle asit oranı felan hiç bilmem gayette güzel memnunuz
Babybloom Minikuzucuk yedirin çok alerjik bir çocuk değilse hiçbir şey olmaz. Ben kendi zeytinyağımızı kullandım iki çocuğumda da. Doktorlarımız ve diyetisyenim de böyle yönlendirdi.
Babybloom Babybloom ayrıca zeytinyağı asidi ısıtılarak düşürülebiliyor. Pişik için poposuna uygulamadan önce böyle yapmıştım. Ben ari usülü ısıtabilirsiniz.
Minikuzucuk Babybloom ben yemeklerine katacağım o yüzden acı olabilir belki bu şekilde verip bakacağım artık