Merhabalar bir sorum olucaktı annelere,
Bebeğim şuan 6 kg - 4 aylık
İlk doğduğunda anne sütü sarılığı geçirdik doğum kilosuna erisemedik 1 hafta az kilo aldı ona rağmen doktorumuz ısrarla mama vermedi. Şuan ortalamanın biraz altında dedi haliyle kilosu. Ve hala mama vermıyor. Doğdu doğalı emzirme meşakkatli geçti..
Bebeğim benim gözümde hala kücücük gösteriyor ne kadar sağlıklı gorunse de bir anne olarak klasik kilo takıntım oldu bu süreçte,,
Sizce ne yapmalıyım günlük bez sayısı 4 ya da 5
Nadiren 3 bez kirletiyor.
Emzirme danısmanı dahi çağırdık eve normal buldu ve bezlerini tartmamızı söyledi
Günlük toplamda bezleri 500 gram civarı gelıyor.
Ben hala arada mama vermek istiyorum kilo artısı için geç mi kaldık acaba mama vermekte?