Kızlar bebeğim 2ay 1günlük son bir buçuk aydır bir gazımız var düşmanıma vermesin😫
sağlık ocağına götürdüğümde gaz danlası verdiler biogai kullandım fayda etmedi o bitti nurse harveys aldım oda işe yaramıyor.
Bu arada hem mama hem meme veriyorum mamayı yerken sıkıntı yok gazını gayet güzel çıkartıyor ama ben emzirdikten sonra gazı zor çıkıyor kendini sıkmaktan kıpkırmızı oluyo bebeğim bide bikere çıktı bırakıyorum tekrar bi gaz sıkıştırması oluyo yavrum nasıl çaresizce bakıyo yüzüme anlatamam 🥺nasıl geçecek bir yolu varmı
birde mesela memedeyken yutkununca gurt gurt ses geliyo midesinden kendine dikkat et derseniz ayağımda kalın çoraplar sırtımdan hırka yelek eksik olmuyo. Yediklerimede dikkat ediyorum bana bir yol gösterin ne olur