Minauyank Hanimlar 1 hafta once sezeryan dogum yaptim 37+1 de acil doguma aldilar oglum 1 haftadir kuvezde sut sagip gondermemi istiyorlar ama bir turlu istedigim gibi sut sagip yollayamadim 🥺 1 torbayi 1 gunde anca dolduruyorum moralim asiri bozuk oglum sadece anne sutunu iciyormus mamayi kusuyormus 🥺 ne yapmam lazim
Minikkizimmm Minauyank Elektrikli pompa al. Sen sagdikca gelecektir. Baktın olmuyo burdaki annelerden işte. Çok post gördüm. Anne sütünü veren.
Minikkizimmm Minauyank Başlık aç. Süte ihtiyacım var. İlgi çeksin yoksa bakmazlar. Rabbim sana bağışlasın yavrunu 🤲🏻
Lara_1760 Minauyank allah onu sana bağışlasın ben de aynı şekilde sezaryan doğum ettim inan bana hiç sütüm gelmiyordu sana yemin ederim 5 6 damla zor çıkartıyorduk hemşire ile sonra kayınvalıdem annem süt yapıcı gıdalar tüketmemi söylediler bulgur özelikle sütlaç kuru soğan reçel vs allaha şükür sıkıntımızkalmadı maşallah arttı sakın stres yapma bebeğin hisediyor o da üzülür inşallah bian önce sütün gelir bebeğine kavuşursun sağ salim canım
Doga0812 Minauyank canım merhaba sütun artması icin saçmalısin yani Manuel pompa değilde elektrikli pompa al derim ben hemen artar sütun inşallah
Tazeanne0606 Humana emziren anneler için çay var , benim de hiç yoktu doğumum zor olduğu için sütüm gelmedi bu çayı kullandim hemen etkisini gördüm canim . İnşallah bı an önce kavuşursun yavruna gözünün içine baka baka emzirirsin 🌼