elfeyllzdmr Selam kızlar normalde 5 saatte bi acıkıp ağlayan bebeğim saat başı ağlıyor dişten kaynaklı olabilir mi 11 aylık
elfeyllzdmr Gul-42 gaz sancısı olabilir sizin ki diş için çok erken karnına masaj yapmayı deneyin bir de böyle devam ederse calpol verin isterseniz ağrıyan bir yeri var kuzucuğun demekki
Elifpembesi elfeyllzdmr dis icin cok erken demişsin cnm ama 4 bucuk aylik 2 disimiz var hic belli olmaz
Gul-42 elfeyllzdmr calpol verdım diş ıcın erken degıl cnım tam diş zamanı suanda gaz problemımız kaka problmımız yok