Birdunyabircennetannesi 39.4 ateşle hastaneye gittik. İlk anlayamadılar. Tıp fakültesine götürmüştük. Hastanede kakasını yaptı ama daha önce o şekilde olmamıştı. Aşırı sıvı ve çok kokuluydu. Hemen tahlil yaptılar. O gece hastanede yattık serumla atlattık. Ama doktorumuz aşısı olmasaydı 10 günden aşağı çıkamazdınız demişti. Malesef sağlık ocagındaki hemşire ve doktorlar bu tür aşılar ücretli olduğu için çok gerekli görmüyorlar söylemeyi. Menenjit aşısı da var o da ücretli onu atlamayın, o da çok riskli bir hastalık.