Birdunyabircennetannesi 18 aylık olacağız ilk gün kusma vardı akşama doğru ateş çıktı. Hastaneye gittik enfeksiyon yüksek çıktı. Bişey yemediği için serum takılmasını istedik. O kusmayı kesti. Ertesi gün kokulu kaka yapmaya başlayınca tekrar gittik. Kaka tahlili sonrası rota dedi. Ama genel durumumuz iyiydi. Bol sıvı tüketin dedi. Çay , tuzlu ayran , su özellikle içirmeye çalışın dedi. Bir de maflor damla verdi. Ertesi gün 4 kez kaka yaptı, sonraki gün bitmişti. Biz aşılıydık ondan dolayı hafif atlattık.