BelisMelis411 damar yolu tedavisi daha iyi. Ben kaç sene çektim. Hep hap veriyorlardı sonunda hap istemediğimi söyledim boştan yere hap yutuyorum bi faydası olmuyor dedim. Doktor da damar yolundan tedavi edelim dedi 3 gün yattım bende. Bidaha da olmadı çok şükür. İnşallah hemen atlatır yavrunuz.