Ndrg-12 Ahh benim kızımda sarılık oldu değer 12 ydi. 2 günlük sezaryenliyken bütün gece hastanede ayaktaydım. Ne yapsak uyanmıyordu meğer sarılık olmuş. Hastaneye yatmadık ama gidip direk pompa alıp göğsümü sağıp içirdim, zorla uyandırıp emzirdim sürekli. 3 gün sonra değer 10a düşmüştü doktorumuz bir daha yükselmez merak etmeyin dedi. Çok zordu ama geçiyor 🌸😒