Bugün tuvalet eğitiminde 3. Gunumuzdu. Ve altına yapmaması gerektiğini Çiş kaka geldiğinde bana söylemesi gerektiğini herşeyi anlattım ve anladığında da eminim. Gel gelelim benim oğlum gözümün içine bakıp pipisini tutup bir yandan istiyor bir yandan gitti çiş diyor . Kakasinida aynı şekil yapıyor 😅 ben nasıl alistiricsm bunu ya