Prensesimbenim benim ilk oglum 11 yaşında bebegım 5 aylık oldu evet cok zor oluyor hele büyük oglum daha zorluyor beni cok kıskandı malum 11 sene sadece ona ilgi vardı şimdi bölündü ilgi cok zor ama üstesinden geliyoruz mesela bebegim emmeye başlayınca onunda karnı acıkıyor ve emzirdim imi gördü halde yemek istiyor bebegimi sevdimde geliyor birazda ben sevcem diyor istiyor bunun gibi şey 2 cocuk gercekten cok zor oluyormuş 😭😭