55 kg hamile kaldım
67 kg sezaryen doğurdum
Eve geldiğimde 60kg çıktım
sonra sonra diyetsiz gayet yiyerek 55-54-53 arasıbda gidip geliyorum şuanda normalde kiloya çok müsaitim ama bende şaşırıyorum şuanda emzirmiyorum 13 aylık oğlum ama herşey yemekte bitiyor ben yemek hiç aramam sabah 2 dilim ekmekle akşam ederim akşam bi tabak yemekle doyarım ama yeri gelir çokk abartırım bilmiyorum dengeliyorum sanırım yediklerimi bence birazda genetik benim annemde zayıfmış hep aile nasılsa sende öyle oluyorsun bence ama yinede yeme alışkanlıkları çok önemli