Emnemirr Bir kac yorum once bende aynisini yazmistim aslinda. Rusya ikince dunya savasinda sonra olusan sovjet birligi ulkelerini geri alma cabasinda zaten bu savasin ve 2014deki savasin sebepleri bu. Yani o konuda size katiliyorum. Zaten o yuzden diyorum turkiye’nin korkmasina gerek yok cunku turkiye sovjet ulkesi degildi. Kars, Ardahan vs. Rusya’yi ilgilendirmez.
Belki sizde zamaninda okudunuz bir kac yil once lithuania (turkce ismini suan bilemedim ozur dilerim) ve polonya Rusya’dan sikayetciyidi sinirlarda rus askerler varmis. AB karismisti onlarda destek cikmisti Polonya’ya. Rusya’nin derdi beli 🤮
Butun ulkeler Ukrayna’nin arkasinda durmali Rusya’yi kinamali burda savas soz konusu. Rusya’nin bunu yapmaya hakki yok koca ulke daha hala gozleri doymamis durumdalar.
Dogalgaza gelince bu konuda ab bile etkilendi bu sene faturalar mesela Hollanda’da ikiye katlandi. Tabi hollanda ekonomisi turkiye gibi olmadigi icin yine bir sekilde destekler vs. Var ama demek istedigim burda magdur olan veya olacak ulke turkiye degil. Turkiye kendini zaten magdur etmis durumda maalesef sadece durmadan yeni bahane araniyor.