Benim bebeğimde sarılık oldu 22ye yükseldi ve hastanede yattı. Size tavsiyem mutlaka mama kullanın. Kimseyi dinlemeyin biberonla verin daha çok küçük kaşıkla yiyince yorulur. 1 hafta boyunca 30 cc ile devam edin 2. Haftaya geçince çocuğun acıkma durumuna göre 45 verin. Max 1 buçuk saatte bir. Çocugun sekeri düşdükçe sarılığı tetikliyor. Çok zor günlerdi geçti şükürler olsun. Sizde yaşamayın. Ayrıca kullandigim mama Sma optipro güzel kilo aldırıyor 5 aylık olmak üzereyiz hala devam ediyorum