Zuleyhaaydn
Gündüz cok uyudugu için olabilir mi
Bizde 6 aylık olduk gündüz 2 3 saatte Bi en fazla 15 dk veya 30 dk uyur gecede bizle yatar öglen bizle kalkar
Yani gece 11 12 gibi uyuruz öglen 11 12 gibi kalkarız
20 gündür ek gıdaya gectik karnı tok yatıyor ama emme süresi uzamadı sadece emmeye alıstıgı için 2 3 saatte Bi kalkıp emip geri uyuyo yani sende ac mama veriyim uyur diye bosuna mama alma cnm parana yazık 😌
Ha birde bizimki desteksiz uyuyor öyle ses felan da acmadın hiç cunku büyük oglum da 2 yasında o rahatsız olmasın diye gece hiç ses yapmıyoruz loş ışıkta hiç yakmıyorum zifiri karanlık oluyor