Bebeğim 9 ay 19 günlük nerdeyse 1.5 aydır her gece sabaha kadar defalarca kendini kasıp gerinerek ağlayıp uyanıyor ve sürekli dizimde sallayarak tekrar uyutuyorum…Gece uykum asla yok dinlenemiyorum…Gündüz 2 uyku yapıyor toplam 2.5 saat civarı akşam maksimum 9:30 da yatıyor ama gece 12 den sonra sabaha kadar kaç yüz kere kalkıyoruz …sussun diye sallıyorum meme veriyorum …artık çok yoruldum…var mı bu şekilde olan önerisi olan ?