birtutamsac Son günlerde ki oğlumu anlatmışsınız resmen bizimkide nerdeyse 7.5 aylık. Yemek yemiyor, yatırıyorum ağlıyor, kaldırıyorum yine ağlıyor. Ateşi yok, hasta değil, atak haftası hiç değil. 8 buçukta başladım uyutmaya 10 buçukta ancak uyudu, alt diş etleri şiş ve beyaz gelsinler artık diye söyleniyorum. Bir de dolunay çıktı başımıza çocuk hiç bir bahaneyi es geçmiyor😄 Ara ara geliyorlar böyle hepsine sonra düzeliyor, istemediği şeyi o anda kesip düzelip unutunca tekrar deniyorum uyku/yemek gibi mesela sonra çok ters çıkmıyor denemenizi öneririm. Biz gergin, sinirli ve sabırsız olunca hissediyorlar.