Kızlar ben Aralık’ta düşük yaptım
sonra adetimi bekledim ve yazz adında doğum kontrol hapına başladım bu ay kullandım bittikten sonra adet olmayı bekledim 2. Gün kahverengi leke olarak azalarak 3 gün oldum 3. Gün bir kaç damla peçeteye geliyordu
sonra eczaneye gittim sordum her ihtimale karşı test yap hapa öyle devam et dedi
ben aldım sabah kalkınca test yaptım aslaa yanında çizgisi yoktu sabah 11 de yaptım
akşam eve geldim saat 12iydi resimde gördüğüniz şekilde belli belirsiz çizgi çıkmış anlamadım testi çöpe atmamıştım lavabonun üzerinde bırakmıştım belkide kimyası bozuldu ay bilmiyorum tekrar test yapacağım ama size de sormak istedim ay bi yorum atıverin kıZz birde 13 aylık oğlum var 😂😂

https://imgyukle.com/i/ECcuRA
inş resimleri açabilirsiniz ya becerebildiysem