05sema ah arkadaşım bebeğim 3,5 aylık gaz sıkıntısı bir hafta falan yaşadım diyebilirim hala oluyor ama çok nadir … emzirdikten sonra bi yastık üzerine yatıyorum dizimlede destekleyip dik pozisyona getiriyorum sırtını yukarı doğru sıvaZlayıp pıt pıt vuruyorum hem alttan hem üstten çok güzel çıkartıyor .. çıkartamazsa sırtı bana dönük oturtur pozisyonda deniyorum çıkmadığı olmuyor ❤️ Akşamları yatırıncada ayaklarına karnına kiraz çekirdeklerini ısıtıp koyuyorum sadece 2.ayında geceleri sapsimplex sabahları biogaia kullandım 1,5 aydır damla da kullanmıyoruz 💓