Merhaba arkadaşlar eşimle boşanmıştık. Daha sonra hamile olduğumu öğrenince bir şans daha verdik fakat yeniden evlenmedik. Doğum belgemde baba adı yazmıyor hala evli olmadığımız için mi? Yoksa genel olarak böyle mi? Sizlerde ne yazdığını öğrenebilir miyim?