Bu niye olabilir? Bugün yarım saate yakın emdi. Ardından 4 kere kustu. Sadece sonuncusu kesik peynir gibiydi. Diğerlerinde emdiği sütü aynen çıkardı. Ne kaldı midesinde anlamıyorum. Şimdi yine emzirdim yine çıkardı. Bi kıyıdan kıvranıyor gaz için. Niye böyle oluyor😞