[silindi] Hamile değilim ama 2 aydır regl olmuyorum covid aşısı olduğundan beri düzensiz sizdede aynı durum varmı acaba . 15 inden 15 ineydi tarihler sonra ayın 20 24 ü oldu şimdide 2 ay oldu tam 🤦🏼♀️ Olacakmışım gibi karnım ağrıyor bazen ama olmuyorum
neslicanben [silindi] aşıdan kaynaklı olacağını sanmıyorum. Bir kadın doğuma görünün isterseniz. Yumurtalıklarda yavaşlama olmuş da olabilir ya da kist yani bir sürü sebebi olabilir. ☺️
elmaliturtam [silindi] benim ikinci dozdan sonra oldu ilk ay 14 gün gecikti Bünyan’ıma kadar asla şaşmazdı 27 günde birdi adet döngüsü ¾ ay sonra düzene girdi.