Deletedmom001 Selcanmusa maşallah prenseslere bende kahramanmaraş türkoğlu ndanım ama evlendikten sonra eşimin mesleği gereği mardin deyiz 🤭🤭
tostikinannesi Selcanmusa Allah bağışlasın yavrularınızı 🤗Ben de aslen K.maraşlıyım ama görev gereği Şanlıurfa merkezdeyim.5 ay 22 günlük bir kızım var😊
Selcanmusa Yaaa mardin mi uzaklara gitmissin zor oluyordur. Degilmi Bir de sive dil sen de konusmaya alistin mi. Benim teyzem 8 yillik evli mardine esi icin gitti. Resmen turkcesi yok 🤣
Deletedmom001 Selcanmusa yok kuzum bizim dille ilgili bir sıkıntımız yok eşim de kahramanmaraşlı PÖH burada çalışıyor o yüzden buradayız arkadaşlarımız da polis ve polis eşi olduğu için şive de sıkıntı yaşamıyoruz 🤭🤭