Ilk günden beri blw ile gidiyoruz. Ilk zamanlar sebzeleri buharda haşladım önüne koydum. Ilk zamanlar öğürme refleksi fazla olduğu için çıkarıyordu vs. Zaman zaman atıyordu veya kalkmak istiyordu.. Zamanla çiğnemeyi ve yutmayı öğreniyorlar. Şimdi 8 aylık iki öğünü bir ara öğünü var. Sabah kahvaltısını kendisi yapıyor. Akşamları genellikle çorba yapıyorum. Çorbaları bardakla veriyorum veya kendim yediriyorum. Ara öğünde de kuru üzüm falan veriyorum kendisi yiyor. Şu an cımbız şeklinde tutabiliyor yiyecekleri. Motor gelişimi açısından çok iyi oldu blw. Eğer sabırlı ve pimpirikli değilseniz tavsiye ederim.