Deletedmom_34 kızlar bebeğim 5 aylık oldu, 4. aydan bu yana yarım cm bile artmamış, 47 cm doğdu şimdi 63 cm. son iki aydır da sadece 400 gr alıyor. sadece anne sütü ile.
Deletedmom_34 Afram96 sağlık ocağına gittim persentile göre iyi dedi hemşire, kilo almamış doktora görün bir sor dedi,
Afram96 tugbahy6 alt sinirda demedim ?? Doktorunuz soyledi mi dedim cunku yarim cm bile artmamis cm den ziyade artmasi onemli olan cunku
Deletedmom_34 fgnrcp2704 doktora gitmedim sağlık ocağına gittim persentile göre iyi dedi hemşire ama bilmiyorum onlar ne kadar bilir acaba
Deletedmom_34 Elifinannesiiiiiiiiii bilmiyorum ki emiyor kendi bırakıyor doyduğunu düşünüyorum, acaba sütün içeriği kalitesi vs mi etkiliyor
Ayssss1 Deletedmom_34 6. Ayda boyu hiç uzamamıştı ama doktorum orta sınırda demişti 7. Ayda 3 cm birden uzamış
Ayssss1 Deletedmom_34 ki bence boyu normal 47 cm doğmuş benim bebegim 7 buçuk aylık 66 cm 49 cm dogdu
Elifinannesiiiiiiiiii Deletedmom_34 canım benim yetmedi sütüm kilo alamadı mama takviyesi yaptım bu ay
Tucix Deletedmom_34 geçen ay ya da bu ay yanlış ölçüm yapmış olabilirler, sağlık ocakları yanlış ölçüm yapıyor genelde, tecrübe ettim. ya da bı sonraki ay birden uzayacaktır, kafanıza takacağınız bir durum değil bence, kiloyu biraz az almış gibi ama şu an kilosu iyi dediyse doktorunuz bazı dönemler böyle büyüme gerilemeleri olabiliyor
Deletedmom_34 Tucix kilosu persentile göre iyiymiş, ama ay bazında 500 gr alması beklenirmiş dediler, o zaman belkş geçen ay boyunu yanlış mı ölçtüler de şimdş uzamış mı, bilmedim ki olabilir belki de, 3. ay 60,5 cm, 4. ay 63, 5.ay 63.
Tucix Deletedmom_34 gerçekten yanlış ölçüm yapmış olabilirler hiç takilmakiyin bence, anne olunca insan herşeyi takıyor acaba öyle mi acaba böylemi olur, dikkatli olmak tabiki iyi birşey ama doktora da götürdüyseniz hiç evham yapmayın bence bu konuda
Nurr343434 Deletedmom_34 bence gayet normal 63 cm olması benim oğlumda öyleydi 6. Ayında 70 oldu .. hem belkide minyon tipli bir bebektir üzülme hiç sağlıklı olsun yeterki bende öyleydim yaşıtlarıma göre çok daha küçük boyluydum ergenliğimde boyum uzadı şimdi 1.74 üm boy ve kg konusu sıkıntı yapılacak bir durum değil bence toparlar hiç canını sıkma
Deletedmom_34 Nurr343434 çok teşekkür ederim, yani yarım cm bile artsa tamam gelişiyor diyeceğim, niyetim asla kıyaslama vs değil sadece gelişmedi mi acaba diye üzülüyorum