Merhaba. Kızım 3 yasında. Birkaç aydır aşırı derecede uykuya direnme problemi var. Değil kendi kendine yatmak yatalım dediğim an ağlamaya baslıyor. Gece 2 3 oluyor yatması. Güzellikle yatırmaya calısıyprum olmuyor bagırsam hiç olmuyor. Bu arada bizim yanımızda uyuyor bazen ayrı yatıyor belli olmuyor. Ama uyutması herşeyden zor hale geldi. Sabrım takatim kalmadı her gece bagırıs cagırıs artık dayanamaz oldum bu duruma. Eşim randevu al doktora götürelim dedi. Çocuk doktoruna mı almam gerekiyor yoksa baska bir bölüme mi ?